Identitatea vizuală.
Știm cu toții că în orice domeniu de activitate ar funcționa o firmă, există o mulțime de competitori. De asemenea, serviciile și produsele oferite sunt greu de diferențiat și mai ales trebuie să rămână întipărite în mintea clienților.
Astfel, avem nevoie de o identitate vizuală a unei firme (cuprinsa intr-ul manual de identitate vizuala ) care reprezintă semnătura vizuală prin nume, logo-ul companiei, slogan, pliante, afișe, culori, fonturi, atitudine vizuală, ton ș.a.. Prin aceste elemente o companie capătă personalitate, identitate, creează un impact puternic pe piață și foarte important, ajută la recunoașterea și identificarea companiei de către clienți. În acest fel, identitatea vizuală are un rol esențial în creearea imaginii propriei firme, atât în mediul online, cât și cel real.
Manualul de identitate vizuala este practic un document prin care designerul grafic va stabileste ce fonturi, culori, elemente poate folosi clientul sau sa-i arate oricui este responsabil cu designul materialelor fie ele online sau offline si ce ar trebui sa urmareasca.
Imaginea unei companii ar trebui să fie cât se poate de originală, dar mai ales reprezentativă și memorabilă, iar pentru ca aceste descrieri să fie valabile, realizarea unei identități vizuale ar trebui tratată cu maximă seriozitate pentru că astfel compania se diferențiază și se poziționează pe piață, câștigă credibilitate și notorietate.
Fiecare afacere are cerințe diferite, iar identitatea vizuală trebuie să reflecte în mod eficient imaginea firmei prin următoarele elemente grafice:
- Numele firmei
- Logo-ul companiei
- Sloganuri
- Pliante
- Afișe
- Calendare
- Broșuri
- Carte de vizită
- Plic de corespondență
- Mapă de prezentare
- Semnătură e-mail
- Amprentă ștampilă
- Grafica auto
- Bannere
Pentru ca mesajul tău să rămână întipărit în mintea tuturor, clientii care au apelat cu încredere la serviciile mele ca si designer grafic si am incercat sa le asigur un design original, armonios prin îmbinarea simbolurilor, culorilor, formelor și fonturilor, pentru ca mesajul lor să fie transmis cât mai sugestiv.
Asigură-te că toți clienții și potențialii clienți te vor identifica de la prima privire!