De la bun început, ideea de a lucra la un proiect cu parfum franțuzesc mi-a stârnit imaginația. Parisul înseamnă artă în cea mai pură forma a lui, “la vie bohème” impletită cu stilul și eleganța. Tocmai aceste lucruri am incercat să le evoc în ceea ce a devenit ulterior logo-ul firmei. “Joséphine” se ocupă de recondiționarea hainelor, iar conexiunea evidentă cu moda m-a indemnat la joacă. Am inceput de la haine. Intâi bine definite, apoi tot mai stilizate până când a rămas doar un contur. Conturul a luat forma literelor, iar povestea a fost gata să inceapă.
Primul logo purta cu sine ceva din farmecul vechilor reclame pictate pe sticlă.
Logo-ul final, rezultat al procesului de rebranding, a fost gândit ca un simbol al contrastelor: Parisul vechi, cu eleganța lui caracteristică reliefată in culori bine armonizate, combinat cu un stil voit modern, ca pentru a sugera noile mijloace disponibile oamenilor pentru a intreține aceasta eleganță.